De kapper in Soest maakt er een feestje van

Bij de creatieve kapper in Soest wordt er veel waarde gehecht aan het leveren van de beste kwaliteit, dat ze met kop en schouders boven de concurrent uitsteken. Het gaat er bij deze salon om, dat de klant een echte beleving doormaakt en dat het  niet alleen maar gaat om het hebben van een afspraak bij de kapper, waar je na een uur weer de salon verlaat en je haren weer fris zijn geknipt. Maar het gaat er bij de kapper in Soest juist om dat de klant een unieke beleving ervaart en zin heeft om weer naar de kapper te gaan en het uur zo voorbij vliegt en je met meer dan alleen een fris kapsel de salon verlaat, maar echt tevreden bent met het resultaat en met een goed gevoel weer naar huis gaat.

Customer intimacy

Het gaat er bij de kapper in Soest dat de klant niet alleen maar een mooie coupe geknipt heeft gekregen, maar dat er ook zeker wordt gekeken naar de warmte, de aandacht en daarnaast ook de rust die er heerst in de salon. De klant staat centraal, en de kapper in Soest maakt dan ook, in marketingtermen genoemd, gebruik van de waarde strategie ‘customer intimacy’, waarbij de klant een groot onderdeel is van de strategie die wordt gevoerd. Het gaat er echt om dat een klant zich tevreden voelt en de volgende keer weer terugkeert.

Behandelingen

De behandelingen die hier worden gegeven zijn volledig op maat en persoonlijk. Samen met een van de stylisten / kappers kijk je naar hetgeen wat het beste bij je past en waar jij je het beste bij voelt. Je kunt even kijken bij het fotoalbum dat in de salon van de kapper in Soest aanwezig is, om inspiratie op te doen voor een goed en mooi passend kapsel.

 

 

 

Categories: Beauty en verzorging