Geconcentreerd met je werk bezig zijn geeft de rust die je nodig hebt om geen fouten te maken. Iedere keer die irritante e-mail melder op je telefoon die afgaat, of die vogel die het afgelopen uur al zes keer tegen het raam heeft zitten tikken, het zorgt alleen maar voor afleiding. Dan gaat ook nog eens een keer of 30 je mobiel af, omdat klanten een vraag hebben over hun levering en/of product. Het duurt dan meestal weer even voordat je de volledige focus gevonden hebt om weer gericht aan het werk te kunnen. Hoe lekker zou het zijn als al deze meldingen uitkunnen en de telefoon op stil kan, omdat een extern bedrijf dit allemaal afhandelt? Hier bied een Telefoondienst de uitkomst voor. Deze externe dienst neemt gedurende de werkdag al je binnenkomende gesprekken aan en stuurt je een terugbelnotitie. Dit zorgt ervoor dat je de klanten kunt terugbellen op de momenten dat het voor jou het beste uitkomt. Mocht je geen zin hebben om altijd je klanten weer terug te moeten bellen, dan kun je altijd nog voor een andere telefoonservice kiezen. Een persoonlijke telefoniste zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent voor je klanten. De telefonistes die je toegewezen krijgt bij zo’n telefoonservice hebben in de meeste gevallen minimaal 5 jaar ervaring, waardoor de oproepen op een professionele manier beantwoordt zullen worden. Doordat de telefonistes zich eerst zullen verdiepen in je onderneming kunnen ze (bijna) alle vragen beantwoorden van je klanten, omdat ze verstand zullen hebben van je producten en/of diensten. Hieronder staan een aantal redenen waarom zo’n service handig kan zijn;
– Nooit meer gestoord worden tijdens werkzaamheden – Professionaliseren van de uitstraling van je bedrijf – Je loopt geen klanten meer mis – Het klantencontact wordt geoptimaliseerd, omdat je altijd bereikbaar bent |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |