Referentie Controle

Blog voor ondernemers

Telefoonservice

Iedereen gebruikt de telefoon tegenwoordig erg veel. Overal waar je komt wordt de telefoon gebruikt. Op het internet surfen, whats app berichten sturen, spelletjes spelen, social media etc. Allemaal dingen die je kunt doen met je mobiele telefoon. Het is veel meer dan alleen een communicatiemiddel geworden. Als je in de trein zit kijk je even snel op Facebook of check je snel het laatste nieuws. Heel veel jaar terug werd er op een heel andere manier gecommuniceerd dan nu. Ook de snelheid van communiceren is de laatste jaren erg toegenomen. Iedereen wordt een stuk ongeduldiger en alles moet steeds sneller. Dat is terug te zien in alles wat we doen. Het internet moet sneller, de computermoet sneller etc. De kanalen die we gebruiken moeten ook steeds sneller. Denk hierbij aan de spelletjes die we spelen en de bedrijven waar we producten of diensten kopen. Een half uur in de wacht staan om een werknemer aan de lijn te krijgen is erg ouderwets en bijna niemand blijft meer zo lang wachten. Het is erg merkwaardig dat dit nog steeds voorkomt. We willen niet meer in de wachtrij staan om eindelijk een werknemer aan de telefoon te krijgen. Vervolgens is het ook nog niet zeker dat onze problemen helemaal zijn verholpen.

 

Hier is een perfecte oplossing voor te vinden. Met name voor kleine ondernemingen is het een groot probleem dat klanten niet geholpen worden. Het is vaak druk bij deze ondernemingen en er is geen of weinig tijd om klanten te helpen. Een inbound callcenter, zoals Bizziphone is hier de perfecte oplossing voor. Als je de eigenaar bent van een onderneming kan je op momenten dat je niet beschikbaar bent de telefoon doorschakelen. Klanten hoeven niet te wachten tot jij weer beschikbaar bent en vragen kunt beantwoorden.

http://www.bizziphone.com

Categories: Bedrijven

Tags: ,