Hoewel alles tegenwoordig digitaal wordt gedeeld is reclame maken door middel van een Spandoek met frame nog altijd razend populair. Op plaatsen waar veel verkeer is, voetgangers, fietsers, automobilisten, maar ook waar regelmatig publiek aanwezig is, is een Spandoek met frame een echte eye catcher. Zeker als het Spandoek met frame regelmatig terugkeert, of op meerdere plaatsen is te vinden. Herhaling is tenslotte de kracht van reclame. De afmetingen zijn natuurlijk in overleg met de klant af te spreken. De opdruk ook. Alles valt of staat met de gebruikte kleuren en de afmeting, maar ook de locatie. Aan uw bedrijfspandSteeds meer bedrijven, zeker op A-locaties, hangen een Spandoek met frame op aan hun eigen buitenwand. Wat mij opvalt is dat er nogal wat personeel op deze ludieke manier gevraagd wordt om te solliciteren, dat het bedrijf collega’s zoekt. Gegarandeerd dat dit Spandoek met frame de aandacht trekt van eventuele gegadigden, die anders waarschijnlijk nooit op het idee zouden zijn gekomen om te solliciteren. Natuurlijk zijn er de investeringskosten van de aanschaf, maar daarna kost het doek niets meer, en trekt toch altijd de aandacht. De doeken worden tegenwoordig van een weersbestendig materiaal gemaakt, die weer en wind kan doorstaan. Ze kunnen dus ook jaren blijven hangen. Zelfs de kleuren blijven helder, terwijl dat bij de vorige generatie doeken wel anders was. Daar vervaagde de tekst en afbeelding vaak na verloop van tijd, en dat is niet echt een reclame voor het bedrijf. Als het doek dan per ongeluk een tijdje bleef hangen, zelfs ging rafelen of scheuren, werd het eigenlijk een soort anti-reclame voor het bedrijf. Dus, hup, eraf halen en een moderne nieuwe versie ophangen. Gegarandeerd krijgt u reacties op uw spandoek, en dat is uiteindelijk de bedoeling.
|